top of page

כפיפות בטן וכאבי גב

יש תפיסה לפיה כפיפות בטן הם הדרך לשרירי בטן חזקים יותר והיקף מותנים רזים, ואילו "פלאנק" היו רק תרגילי בסיס. עכשיו תרגילי ליבה - תרגילים שבו אתה נכנס לעמדה ומהחזיק - הם תקן הזהב לעבודת הליבה שלך, בזמן שכפיפות בטן וכפיפות בטן קלאסיות נפלו מגדולתם. מדוע חל השינוי זה

סיבה אחת היא שהכפיפות בטן מקשות על הגב - על ידי דחיפת עמוד השדרה המעוגל כנגד הרצפה ועל ידי עבודה של מכופפי הירך שלך, הם השרירים הפועלים מהירכיים לחוליות מותן בגב תחתון. כאשר מכופפי ירך חזקים או חזקים מדי, הם מושכים את עמוד השדרה התחתון, מה שיכול להיות מקור לאי נוחות בגב תחתון.

תרגילי פלאנק מגייסים איזון טוב יותר של שרירים בחלק הקדמי, הצדדים, והאחורי של הגוף במהלך פעילות גופנית מאשר כפיפות בטן, אשר מאמנים רק כמה שרירים. זכור, הליבה שלך היא הרבה מעבר לשרירי הבטן שלך.

לבסוף, פעולות יומיומיות, כמו גם פעילויות ספורט ופנאי, קוראות לשרירים שלך לעבוד יחד, לא בבידוד. כפיפות בטן או כפיפות בטן מחזקים רק כמה קבוצות שרירים. דרך דפוסים דינמיים של תנועה, אימון ליבה טוב עוזר לחזק את כל הקבוצה של שרירי ליבה - השרירים עליהם מסתמכים לפעילות יומיומית, כמו גם פעילויות ספורט ופנאי.

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Recent Posts
bottom of page